• head_banner_01
  • head_banner_02

4-pack Outdoor Solar LED Lights $ 38 (Reg. $ 75), più

U sensoru di flussu d'aria, cunnisciutu ancu cum'è metru di flussu d'aria, hè unu di i sensori impurtanti di u mutore di iniezione di carburante elettronicu di l'automobile.Cunverte u flussu di l'aria inalata in un signalu elettricu è u manda à l'unità di cuntrollu elettronicu (ECU).Cum'è unu di i signali basi per a determinazione di l'iniezione di carburante, hè un sensoru chì misura u flussu d'aria in u mutore.U sensoru di flussu d'aria VW ùn hè micca solu sicuru è affidabile, ma hà ancu i vantaghji di un rendimentu stabile, flessibilità è mantenimentu faciule.In una parolla, hè una scelta megliu.

 

U sensoru di flussu di l'aria hè utilizatu per misurà a qualità di l'aria chì scorri in a presa d'aria di u mutore.Questu hè essenziale per calculà quantu carburante aghjunghje per ottene u rapportu aria-carburante (AFR) currettu.L'AFR ideale hè 14,7: 1 (14,7 liri d'aria: 1,0 liri di benzina), ma l'AFR attuale hè diversu.L'accelerazione pò esse bisognu di un AFR finu à 12: 1, è qualchì volta a crociera pò ancu esse 22: 1.Se u sensoru MAF hè dannatu, u modulu di cuntrollu di u mutore (ECM) ùn pò micca calculà l'iniezione di carburante currettamente, chì pò causà più prublemi in u veiculu.

 

 

VW Air Flow Sensor factory

 

Fabbrica di sensori di flussu d'aria VW - Yasen

 

 

7 sintomi di un maleVW sensor di flussu d'aria

 

Ci sò parechji sintomi di fallimentu di u sensor MAF, ma micca tutti i sintomi sò evidenti:

 

  • Verificate se a luce di u mutore hè accesa: i codici di difetti di diagnostica di u rendiment è di u circuitu ponu esse direttamente ligati à u sensor MAF, ma i codici di regulazione di carburante è misfire ponu ancu esse ligatu à u sensor MAF.

 

  • Accelerazione di difetti: Se scontri prublemi quandu accelerà in una strada o trafficu, pò esse dovutu à un prublema cù u sensor MAF, è l'ECM pò restringe l'iniezione.

 

  • Velocità di rallentamentu: Se ùn ci hè micca una quantità propria di carburante, hè difficiule di ottene una velocità di rallentamentu liscia.S'ellu ci hè un prublema cù u sensoru MAF, u mutore ùn pò micca funziunà bè, soprattuttu in idling.

 

  • Poveru ecunumia di carburante: u sensoru MAF ùn deve micca fallu cumpletamente per affettà l'economia di carburante.Se l'ECM hè sbagliatu, u carburante innecessariu pò esse aghjuntu, risultatu in una povira ecunumia di carburante.

 

  • Fumo di scarico neru: In certi casi, l'ECM pò diventà cusì densu chì u fumu neru emerge da l'exhaust.Stu pò dinù overload u catalytic converter.

 

  • Esitazione o surge: Durante l'accelerazione o a crociera, pudete truvà esitazione o putenza anormale brusca, chì pò esse disturbante.

 

  • Difficile à principià: U mutore hà bisognu di più carburante per principià cà idling, ma se u signale di u sensoru MAF hè sbilanciatu, l'ECM ùn pò micca cumandà abbastanza iniezione di carburante per inizià u mutore immediatamente.

 

Questi prublemi ùn significanu micca sempre chì u vostru sensor MAF hè difettu.Perdite di vacuum, filtri d'aria intasati, scarichi ristretti, cunvertitori catalitici intasati, o tubi d'admission dannuti pò esse dovutu à a cattiva qualità di u sensoru MAF, cusì verificate u sistema di ingressu per eliminà quelli prublemi prima.

 

Cumu riparà un maleVW sensor di flussu d'aria?

 

Se u vostru sistema di ingressu d'aria funziona bè, ma hà sempre prublemi, pudete pruvà i seguenti metudi:

 

  • Scuzzulate a polvera.Soffiate u tubu d'admission d'aria è installate un novu filtru d'aria per impedisce l'intrusione di polvera in u futuru.

 

  • Aduprà detergente.U pulitore speciale di sensori MAF pò esse capace di trattà cù qualsiasi contaminazione.

 

  • Sustituitu.Sì sti dui passi sò inefficaci, hè di solitu simplice per rimpiazzà un sensoru di flussu d'aria simplice.

 

Diagnosticare i prublemi di prestazioni di guida hè un prucessu di eliminazione.Paragunate i vostri pezzi di veiculi cù signali boni cunnisciuti per un diagnosticu precisu è riparazioni veloci.

 

Sceglie un megliu sensoru di flussu d'aria VW significa un passu successu per sceglie una vittura megliu, cusì duvete truvà una fabbrica di sensori di flussu d'aria VW affidabile è prufessiunale.Yasen faci.Sè site interessatu in questu, benvenutu à cuntattateci per un preventivu gratuitu.

 

 


Tempu di posta: 03-06-2019