• head_banner_01
  • head_banner_02

SENSORE ABS DETAILS DI PRODUTU

Chì faci unSensore ABSfà ?

U sistema di frenu anti-bloccaggio usa un ABS osensor di velocità di rotaper monitorà a vitezza di a rota, chì poi manda sta infurmazione à l'urdinatore ABS.In l'eventuali di una fermata d'urgenza, l'urdinatore ABS aduprà sta infurmazione per impedisce chì i freni si chjude.Se a velocità di a rota ùn hè micca uguale, l'urdinatore regulerà a funzione anti-lock finu à chì e velocità sò listessi.

Induve sò situati i sensori ABS?

Usensor ABShè generalmente situatu in ogni hub di rota o rotore nantu à un sistema ABS di quattru canali.U sensoru ABS pò ancu esse muntatu in u differenziale posteriore in certi veiculi di trazione posteriore.

Chì significa una luce di sensore ABS illuminata?

Un sensoru fallimentu pò illuminà a luce ABS è pò causà a fallimentu di u sistema di frenu anti-bloccatu durante una fermata d'emergenza.Una luce di sensore ABS illuminata deve esse valutata da un prufessiunale di l'automobile.

Chì sò l'indicazioni di un sensor ABS malfunzionante?

An sensor ABSè u filatu pò esse inspeccionatu visualmente per i fili esposti o cunnessione rotte.U sensoru pò ancu esse pruvatu per a resistenza OE-specificata cù un ohmmetru.

Ciò chì faceYASENParts Sensors ABS u megliu?

  • YASENParts si focalizeghja solu nantu à l'usu di materiali di più alta qualità, fabbricati à standard esigenti per un pruduttu aftermarket chì hè veramente custruitu per currisponde à o supera a parte OE.
  • YASENA linea di sensori ABS di pezzi hà una copertura superiore per l'applicazioni domestiche è impurtate

Spotlight di u produttu

  • Più di 2,300 SKU dispunibuli, chì coprenu50% di u mercatu nordamericanu.
  • L'occhielli è i clips di filu sò inclusi per e specificazioni di l'Equipamentu Originale per assicurà un muntamentu è un itinerariu adattatu in u chassis di a vittura.
  • A carcassa di u sensoru hè fatta da plastica rinfurzata di alta qualità, chì offre una resistenza superiore à l'elementi
  • L'imballaggio protettivu antistaticu sigillatu assicura chì i cumpunenti elettrici ùn sò micca danati durante u trasportu

Tempu di Postu: Feb-25-2022