• head_banner_01
  • head_banner_02

Introduzione di NOx Sensor

Usensor N0xhè unu di i cumpunenti più critichi in u sistema di posttrattamentu.Durante u funziunamentu di u mutore, a cuncentrazione di N0x in u gasu di scarico di u tubu di scarico di u mutore hè constantemente rilevata, in modu di detectà se l'emissione N0x risponde à i requisiti regulatori.
U sensoru N0x hè una parte cumpleta composta da una sonda di induzione, un modulu di cuntrollu è un cablaggio.Ci hè una funzione d'autodiagnosi in l'internu, è l'infurmazioni di monitoraghju sò signalati à l'ECU attraversu a cumunicazione CAN bus.
1. Installazione fisica di sensor di l'ossidu di nitrogenu:
1. sensor N0xesigenze temperature installazione: A stallazione di u sensor N0x deve esse attenti à ùn stallà lu in un locu induve a temperatura hè troppu altu.Hè ricumandemu di stà luntanu da u tubu di scarico è a superficia di a scatula SCR, è un scudo termicu è u cuttuni d'insulazione deve esse installatu durante a stallazione.È valutate a temperatura intornu à l'installazione di l'ECU di u sensoru, hè cunsigliatu chì a temperatura di travagliu ottimale di u sensor N0x ùn deve esse più di 85 gradi.
2. Requisiti di stallazione di cablaggio è cunnessu: fate un bonu travagliu di fissazione è impermeabilizazioni di u cablaggio di filu, mantene a linea libera durante a stallazione è l'usu di u sensor N0x, è tuttu u cablaggio di filu ùn pò esse piegatu troppu per impediscenu l'arnese di filu. da cascà per via di forza eccessiva esterna o forza di scossa, è pruvate à evitari l'arnese di filu è u sensoru N0x hè espostu.Sè ci sò i fili di metallu esposti, si deve esse impannillatu cù tape rispittivamenti, è i junci filu ùn deve esse affettatu da oliu, debris, fangu è altre magazines, è waterproof.Altrimenti, u sensoru falla per via di l'acqua in u cablaggio.
2. Stile di apparizione di u sensoru di l'ossidu di nitrogenu N0x: generazione 2.1 è generazione 2.8
1. U sensor NOx hà 12V è 24V.
2. U sensor NOx hà tappi 4-pin è 5-pin.
3. I marchi di mudelli di applicazione di l'ossidu di nitrogenu sò: Cummins, Weichai, Yuchai, Sinotruk, etc.
3. U prucessu di travagliu di u sensoru di l'ossidu di nitrogenu hè spiegatu in dettu:
A funzione principale di u sensoru N0x hè di detectà se u valore di cuncentrazione di N0x in u gasu di scarico supera u limitu, è di diagnosticà se u silenziatore di u convertitore cataliticu hè invechjatu o smontatu.
Usensor N0xcumunicà cù l'unità di cuntrollu via u bus CAN è hà a so propria funzione di diagnostica.Dopu chì u sensore si verifica senza difetti, l'unità di cuntrollu urdineghja à u riscaldatore per riscalda u sensor N0x.Durante u prucessu di riscaldamentu, se u signale di u sensoru ùn hè micca ricevutu dopu chì u limitu di tempu di riscaldamentu massimu hè superatu, hè determinatu chì u riscaldamentu di u sensoru ùn hè micca affidabile.
1. "Statu senza putere":
A. In questu statu, u putere 24V ùn hè micca furnitu à u sensor.
B. Questu hè u statu normale di u sensoru quandu l'ignizione di u corpu hè spenta.
C. À questu tempu, u sensoru ùn hà micca output.
2. "Powered - sensor inactive":
A. À questu tempu, a putenza hè stata furnita à u sensoru per mezu di l'ignition switch.
B. U sensor entra in u stadiu preheating.U scopu di preriscaldamentu hè di evaporà tutta l'umidità nantu à a testa di sensor.
C. U stadiu preheating durà circa 60 seconde.
3. Quandu u switch d'ignizione hè attivatu, u sensor N0x si calà à 100 ° C.
4. Dopu aspittà chì l'ECM emette un signalu di temperatura "puntu di rosada" (puntu di rosada):
A temperatura di u "puntu di rugiada" hè a temperatura à a quale ùn ci sarà micca umidità in u sistema di scarico chì puderia dannà u sensor N0x.La température du point de rosée est actuellement réglée à 120 °C, et la valeur de la température est la valeur mesurée par le capteur de température de sortie de l'EGP de référence.
5. Dopu chì u sensoru riceve u signale di temperatura di u puntu di rugiada da l'ECM, u sensoru si riscalda à una certa temperatura (massimu 800 ° C) - Nota: Se a testa di u sensore entra in cuntattu cù l'acqua in questu mumentu, u sensoru serà dannatu.
6. Dopu à riscaldamentu à a temperatura di u travagliu, u sensoru principia à misurà nurmalmente.
7. U sensor di l'ossigenu di nitrogenu manda u valore di l'ossidu di nitrogenu misuratu à l'ECM à traversu l'autobus CAN, è l'ECM di u mutore monitorizza l'emissione di l'ossidu di nitrogenu da u tempu à u tempu attraversu sta infurmazione.
4. u principiu di travagliu di sensor oxide di nitrogenu:
Principiu di travagliu: L'elementu core di u sensoru di nitrogenu è ossigenu hè u tubu ceramicu di zirconia Zr02 di u battellu, chì hè un elettrolitu solidu, è elettrodi di platinu poroso (Pt) sò sinterizzati da i dui lati.Quandu si riscalda à una certa temperatura (600-700 ° C), per via di a diferenza in a cuncentrazione di l'ossigenu da i dui lati, a zirconia subirà una reazzione chimica, u muvimentu di carica si farà da i dui lati di l'elettrodu, è a carica in muvimentu generà corrente. .Sicondu a dimensione di u currente generatu, a cuncentrazione di l'ossigenu hè riflessa, è a cuncentrazione di l'ossigenu hè rinviata à u controller per calculà a concentrazione di l'ossigenu di nitrogenu attuale è trasmette à l'ECU attraversu u bus CAN.
5. sonda sensoru funzione auto-prutezzione è precautions:
Quandu l'ignizione hè attivata, u sensor N0x si riscalda à 100 ° C.Allora aspettate chì u DCU trasmette un signalu di temperatura di "puntu di rosada".Quandu u sensoru riceve u signale di temperatura di u puntu di rugiada mandatu da u DCU, u sensoru si riscalda à una certa temperatura (massimu 800 ° C. Nota: Se u sensoru entra in cuntattu cù l'acqua in questu mumentu, pruvucarà u sensoru dannatu)
Funzione di prutezzione di u puntu di rugiada: Perchè u sensoru di l'ossigenu di nitrogenu stessu hà bisognu di una temperatura più altu quandu l'elettrodu funziona, u sensor d'ossigenu di nitrogenu hà una struttura ceramica in l'internu.A ceramica scoppiarà quandu scontra l'acqua à alta temperatura, cusì u sensoru di l'ossigenu di nitrogenu stabiliscerà una funzione di prutezzione di u puntu di rugiada.A funzione di sta funzione hè di aspittà per un periudu di tempu dopu chì a rilevazione di a temperatura di l'exhaust righjunghji una certa temperatura.A versione di l'urdinatore crede chì à una temperatura cusì alta, ancu s'ellu ci hè acqua nantu à u sensoru dopu un tempu cusì longu, pò esse sbulicatu da u gasu di scarico caldu.
6. Altra cunniscenza di u sensoru di nitrogenu è ossigenu:
Un materiale chjamatu "Gortex"* hè appiicatu à usensor NOxper assicurà chì l'aria fresca entra in u spaziu di cunfrontu di riferimentu in u sensor.Per quessa, hè assai impurtante per assicurà chì questu ventu ùn hè micca obstruitu, è hè necessariu di evitari di l'impurtanza stranera chì impediscenu o copre stu ventu durante a stallazione.Inoltre, pruvate à assicurà chì u sensoru hè stallatu dopu chì u corpu hè dipintu è dipintu.Se u travagliu di pittura è pittura di u corpu deve esse realizatu dopu chì u sensoru hè stallatu, i venti di u sensoru devenu esse prutetti bè, è u materiale protettivu deve esse eliminatu dopu chì u travagliu di pittura è pittura hè finitu per assicurà u funziunamentu normale di u sensor. .


Tempu di post: Jul-09-2022