• head_banner_01
  • head_banner_02

Qualchese infurmazione nantu à u sensor d'ossigenu

Principiu:

 

U sensor di l'ossigenu hè una cunfigurazione standard nantu à a vittura.Aduprà elementi sensibili ceramichi per misurà u potenziale di l'ossigenu in u tubu di scarico di a vittura, è calcula a cuncentrazione d'ossigenu currispundente da u principiu di equilibriu chimicu per monitorà è cuntrullà u rapportu aria-carburante di combustione per assicurà a qualità di u produttu È l'elementu di misurazione chì risponde à l'emissione di scarico. standard.

 

U sensoru di l'ossigenu hè largamente utilizatu in u cuntrollu di l'atmosfera di diversi tipi di combustione di carbone, combustione d'oliu, combustione di gas, ecc.Havi i vantaghji di struttura simplice, risposta rapida, mantenimentu faciule, usu còmuda, misurazione precisa, etc. Utilizà u sensoru per misurà è cuntrullà l'atmosfera di combustione ùn pò micca solu stabilizzà è migliurà a qualità di u produttu, ma ancu accurtà u ciculu di produzzione è risparmià energia. .

 

 width=

 

Custituisci

 

U sensoru di l'ossigenu usaPrincipiu di Nernst.

 

L'elementu core hè un tubu ceramicu poroso ZrO2, chì hè un elettrolitu solidu, cù elettrodi di platinu poroso (Pt) sinterizzati da i dui lati.À una certa temperatura, per via di e diverse concentrazioni di l'ossigenu in i dui lati, e molécule d'ossigenu nantu à u latu d'alta cuncentrazione (u latu internu di u tubu ceramicu 4) sò adsorbiti nantu à l'elettrodu di platinu è combinanu cù l'elettroni (4e) per furmà. Ioni d'ossigenu O2-, chì face l'elettrodu carcu pusitivu, O2 -I ioni migrate à u latu di cuncentrazione di l'ossigenu bassu (latu di gas di scarico) attraversu i vacanti di ioni d'ossigenu in l'elettroliti, cusì chì l'elettrodu hè carica negativamente, vale à dì un putenziale. a differenza hè generata.

 

Quandu u rapportu aria-carburante hè bassu (riccu mistura), ci hè menu ossigenu in u gasu di scarico, cusì ci sò menu ioni d'ossigenu fora di u tubu ceramicu, furmendu una forza elettromotrice di circa 1.0V;

 

Quandu u rapportu aria-carburante hè uguali à 14,7, a forza elettromotrice generata nantu à i lati interni è esterni di u tubu ceramicu hè 0,4V ~ 0,5V, è sta forza elettromotrice hè a forza elettromotrice di riferimentu;

 

Quandu u rapportu aria-carburante hè altu (mistura magra), u cuntenutu di l'ossigenu in u gasu di scarico hè altu, è a diferenza di cuncentrazione di ioni d'ossigenu trà l'internu è l'esterno di u tubu ceramicu hè chjuca, cusì a forza elettromotrice generata hè assai bassa, vicinu à zero.

 

 width=

 

Funzione

 

A funzione di u sensoru hè di determinà l'infurmazioni nantu à s'ellu ci hè un eccessu di ossigenu in l'escavazione dopu a combustione di u mutore, vale à dì u cuntenutu di l'ossigenu, è cunvertisce u cuntenutu di l'ossigenu in un signalu di tensione è trasmette à l'urdinatore di u mutore, cusì chì u mutore pò rializà u cuntrollu di u ciclu chjusu cù u fattore di l'aire eccessivu cum'è u mira;per assicurà;U cunvertitore cataliticu à trè vie hà a più grande efficienza di cunversione per i trè inquinanti di idrocarburi (HC), monossidu di carbonu (CO) è ossidi di nitrogenu (NOX) in u gas di scarico, è maximizeghja a cunversione è a purificazione di l'emissioni inquinanti.

 

Scopu

 

I sensori d'ossigenu sò largamente usati in l'industrii cum'è u petroliu, a chimica, u carbone, a metallurgia, a fabbricazione di carta, a prutezzione di u focu, l'amministrazione municipale, a medicina, l'automobile, è u monitoraghju di emissioni di gas.

 

YASEN hè un prufessore di l'impresa di fabricazione in a produzzione di sensori d'ossigenu VM, se avete bisognu di l'ordine, benvenutu à cuntattateci!

 


Tempu di post: 24-novembre-2021