• head_banner_01
  • head_banner_02

Qualchese infurmazione per i fan di vitture

Sè vo site un amante di l'auto, pudete esse ansiosu di amparà qualcosa nantu à l'auto in prufundità.È oghje avemu da parlà di a diffarenza trà u sensoru di l'albero di camme è u sensoru di l'albero di camme è u principiu di travagliu di sti sensori.

 

Chì ci hè a diffarenza trà u sensoru di l'arbre à camme è u sensoru di l'albero di camme ?

 

Chì ghjè u sensoru di l'albero motore?

 

 

crankshaft sensor

Crankshaft sensor hè u signali principali cuntrullà u tempu di iniezione di carburante è ignition comu veni usatu pi detect a vitezza di u mutore, a pusizione di crankshaft (Angle) signale è u primu cilindru è ogni cilindru cumpressione colpu segnali cima mortu centru.Cum'è u sensor di flussu d'aria, hè u sensoru principale in u sistema di cuntrollu centralizatu di u mutore.In u sistema di accensione ilittronica cuntrullata da u microcomputer, u signale di l'angolo di l'albero motore hè utilizatu per calculà u tempu d'ignizione specificu, è u signale di velocità hè utilizatu per calculà è leghje l'Angle d'ignizione di basa.

 

Chì ghjè u sensoru di l'arbre à camme?

 

camshaft sensor

 

U sensoru di pusizioni di l'arbre à camme chjamatu ancu sensoru di fase, sensore di signale sincronu, hè un signalu maiò per u cuntrollu di l'iniezione di carburante è u tempu d'ignizione. A so funzione hè di detectà u segnu di a pusizione di l'arbre à camme, in modu di determinà un cilindru (cum'è 1 cilindru) pusizioni di pistone TDC. .

 

Chì rolu anu ghjucatu in u mutore rispettivamente?

 

Sensore di pusizione di l'albero motore, soprattuttu utilizendu sensori di induzione magnetica, cù 60 denti minus 3 denti o 60 denti minus 2 denti rota di destinazione.Sensori di pusizioni di l'arbre à camme, soprattuttu cù sensori di hall, cù un rotore di signale cù una tacca o parechje tacche ineguali.L'unità di cuntrollu continua à riceve è paragunà a tensione di sti dui signali.Quandu i dui segnali sò à u putenziale bassu, l'unità di cuntrollu pensa chì u centru mortu superiore di u colpu di compressione di 1 cilindru pò esse ghjuntu da un certu Angle di crankshaft à questu tempu.Se CKP è CMP sò tramindui à pocu potenziale per paragone, l'unità di cuntrollu hà una riferenza per u timing di ignizione è u tempu d'iniezione.

 

Quandu u signale di u sensoru di l'albero di camme hè interruttu, l'unità di cuntrollu pò ricunnosce solu u centru mortu superiore (TDC) di u cilindru 1 è u cilindru 4 dopu avè ricevutu u signale di pusizione di l'albero di camme, ma ùn hè micca cunnisciutu quale di u cilindru 1 è u cilindru 4 hè a corsa di compressione. centru mortu in cima.L'unità di cuntrollu pò sempre spray oliu, ma da iniezione sequential à iniezione à u listessu tempu, l'unità di cuntrollu pò sempre ignite, ma u timing ignition sarà ritardatu à a sicurità Angle di non-detonation, generalmente ritardata 1 5. À stu puntu , a putenza di u mutore è u torque serà ridutta, cunducendu a sensazione di una scarsa accelerazione, micca finu à l'alta velocità prescritta, u cunsumu di carburante aumentatu, l'instabilità idle.

 

Quandu u signale di u sensoru di u crankshaft hè interrottu, a maiò parte di i veiculi ùn ponu micca principià perchè u prugramma ùn hè micca pensatu per utilizà u segnu di sensore di camshaft invece.Tuttavia, per un picculu numeru di veiculi, cum'è Jetta 2 valve veiculu jet elettricu lanciatu in u 2000, quandu u signale di sensore di posizione di crankshaft hè interrotta, l'unità di cuntrollu serà rimpiazzata da u signale di sensore di posizione di camshaft, è u mutore pò avvià è funziona. , ma u rendiment calarà.

 

Se vulete sapè di più, per piacè cuntattateci.YASEN ùn hè micca solu u fabricatore di u sensoru di l'albero di camme in Cina, ma ancu u fabricatore di u sensoru di l'albero di camme in Cina è, in più, furnimu ancu altri accessori auto, cum'è sensori ABS, sensori di flussu d'aria, sensori di crankshaft, sensori di camme, sensori di camion, Valve EGR è cusì.


Tempu di post: 24-novembre-2021