• head_banner_01
  • head_banner_02

Qualcosa chì duvete sapè nantu à u sensoru di flussu d'aria

Definizione

 

U sensoru di flussu d'aria, cunnisciutu ancu com'è un metru di flussu d'aria, hè unu di i sensori chjave in u mutore EFI.Cunverte u flussu di l'aria inalata in un signalu elettricu è u manda à una unità di cuntrollu elettronicu (ECU).Un sensoru chì misura u flussu di l'aria à u mutore cum'è unu di i signali basi per determinà l'iniezione di carburante.

 

Tipu

 

Ci sò parechji tippi di sensori di flussu d'aria per sistemi di iniezione di benzina cuntrullati elettronicamente.I sensori di u flussu di l'aria generale ponu esse classificati in u tipu di lama (piastra d'ala), u tipu di core di misurazione, u tipu di raghju caldu, u tipu di film caldu, u tipu di scorrimentu Karman, etc., secondu u tipu di struttura.

 

 

Metudu di deteczione

 

Lamatipu (piastra d'alatipu) flussu d'ariasensoru

 

  1. Misura u valore di resistenza

 

Prima, spegne l'interruttore di accensione, disconnect u cordone di alimentazione di a bateria, è dopu disconnect u connector di filu di u sensor di flussu d'aria di tipu d'ala.Aduprate un multimetru per misurà a resistenza trà i terminali.U valore di resistenza deve scuntrà u valore standard.Altrimenti, u sensor di flussu di l'aire hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

  1. Misura u valore di tensione

 

Prima inserisci u connettore di ingressu di u sensoru di flussu d'aria, poi gira l'interruttore d'ignizione à a marcia "ON" è utilizate un multimetru per misurà a tensione trà i terminali VC è E2 è trà i terminali VS è E2.U risultatu di a misura deve risponde à u valore standard.Se no, u sensor di flussu di l'aire hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

  1. Misurazione di u signale di output di u travagliu

 

Unplug the injector harness, start the engine, o utilizate solu u starter per rotà u mutore è utilizate un multimetru per misurà a tensione trà i terminali VS è E2.A tensione deve diminuite mentre l'apertura di a lama aumenta gradualmente.Se no, significa aria.U flowmeter hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

Tippu di scorrimentu Karmansensor di flussu d'aria

 

  1. Misura u valore di resistenza

 

Prima, spegne l'interruttore d'ignizione, scollega u cordone d'alimentazione di a bateria, è dopu disconnect u connector di filu di u metru di flussu d'aria.Aduprate un multimetru per misurà a resistenza trà i terminali THA è E2 di u metru di flussu d'aria.U valore misuratu deve cunfurmà à u valore standard.Se no, u metru di flussu di l'aria hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

  1. Misura u valore di tensione

 

Cunnette u connettore d'entrata di u metru di flussu d'aria prima, poi gira l'interruttore d'ignizione in a pusizione "ON" è utilizate u multimetru per verificà i valori di tensione trà i terminali elencati in a tavola.Deve risponde à i requisiti di valore standard.Altrimenti, u metru di flussu di l'aire hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

  1. Misurazione di u signale di output di u travagliu

 

Scollegate l'imbragatura di l'iniettore, avviate u mutore o aduprate u starter solu per fà u mutore, è utilizate un oscilloscopiu per misurà u pulse trà u terminal E1 è u terminal KS.Ci deve esse una forma d'onda di impulsu standard, altrimenti u flussu di l'aria hè dannatu è deve esse rimpiazzatu.

 

Caldaftemputipu di sensore di flussu d'aria

 

  1. Spegnete l'interruttore di accensione, scollegate u connettore d'entrata di u metru di flussu d'aria, è utilizate un multimetru per misurà a resistenza trà u terminal 3 è u puntu di messa in terra di u corpu di u veiculu.Si deve esse 0Ω.

 

  1. Girate l'interruttore di accensione in "ON" è utilizate un multimetru per misurà a tensione trà i terminali 2 è 3 di u metru di flussu d'aria.Si deve esse u voltage batterie.Se ùn ci hè micca tensione o a deviazione di lettura hè troppu grande, verificate u circuitu.Verificate se a tensione trà i terminali 4 è 3 deve esse intornu à 5V, altrimenti significa chì ci hè un prublema cù u cable trà l'ECU è u sensor di flussu d'aria o ECU.Se ci hè u ventu staticu quandu si ferma, verificate chì a tensione di terra di u terminal #2 hè di circa 14V, altrimenti significa chì u circuitu trà u metru di flussu d'aria è u relé di a pompa di carburante hè difettu.A tensione trà i terminali #3 è #5 deve esse circa 1.4V quandu ùn ci hè micca carica.Quandu a vitezza di u mutore aumenta, a tensione à i dui estremità deve cuntinuà à cresce, è u valore massimu hè di circa 2.5V, altrimenti u metru di flussu d'aria deve esse rimpiazzatu.

 

  1. Spegne l'interruttore di accensione è caccià u metru di flussu d'aria.Quandu ùn ci hè micca ventu, a tensione trà i terminali 3 è 5 deve esse circa 1.5V.Aduprate un soffiu per soffià u ventu friddu à l'entrata di u metru di flussu d'aria, è poi move lentamente u soffiu in daretu.Quandu a distanza aumenta, u valore di tensione trà i terminali 3 è 5 deve diminuite gradualmente, altrimenti u flussu di l'aria deve esse rimpiazzatu cuntendu.

 

Spergu chì l'infurmazioni pertinenti chì avemu spartutu nantu à u sensoru di flussu di l'aria pò aiutà à tutti.Qualchese interessu, benvenutu à cuntattà u nostru fabricatore di sensori di flussu d'aria VW.

 

Tel: +86-15868796452 ​​​​E-mail: sales1@yasenparts.com


Tempu di post: 24-novembre-2021