• head_banner_01
  • head_banner_02

U megliu sensoru di vittura cinese

Una di e caratteristiche di u sviluppu di a tecnulugia di l'automobile hè chì più è più parti adoptanu u cuntrollu elettronicu.Sicondu a funzione di u sensoru, pò esse classificatu cum'è misurazione di temperatura, pressione, flussu è altri sensori.Ognunu svolge i so duveri.Per quessa, u rolu di u sensoru in a vittura hè assai impurtante.

 

Cosa hè u Sensor Car

 

the best car sensor

I sensori di l'automobile sò dispositivi di input per i sistemi di computer di l'automobile.

 

Cunvertisce l'infurmazioni nantu à e diverse cundizioni di u funziunamentu in u funziunamentu di u veiculu, cum'è a velocità di u veiculu, a temperatura di i media, è e cundizioni di u funziunamentu di u mutore in signali elettrici, è li manda à l'urdinatore in modu chì u mutore hè in u megliu cundizione di travagliu.Ci sò parechji sensori di l'automobile.Quandu ghjudicheghja u difettu di u sensoru, ùn deve micca solu cunsiderà u sensoru stessu, ma u circuitu tutale induve si trova u difettu.

 

Diversi Tipi di Sensori Car

 

Sensore di temperatura di u liquidu di raffreddamentu

 

Partendu da a lista di verificazione di u sensoru di l'automobile hè l'unità di rilevazione di a temperatura di refrigerante.Hè ancu chjamatu u sensoru di temperatura di u refrigerante di u mutore, è ancu a so funzione hè di calibre u livellu di temperatura di u refrigerante o di l'antifreeze in u sistema di raffreddamentu.

Stu cumpunente travaglia in tandem cù l'unità di cuntrollu elettricu di u veiculu, è vi dà un suggerimentu di quantu calore hè urigginatu da u mutore.L'infurmazione di u sensoru prubabilmente à l'unità di cuntrollu, è ancu s'ellu u livellu di a temperatura ùn hè micca à gradi massimi, u dispusitivu hà da inizià cambiamenti per trattà l'inconsistenza.

Parechji di e mudificazioni includenu u prezzu di u focu di carburante, u timing di l'ignizione, è ancu accende è spegne u fan elettricu.

Sensore di flussu di massa d'aria

U sensoru di flussu d'aria di massa hè un sensoru di l'aria più stallatu in u camion.U sensoru capisce u flussu di massa di l'aria chì entra in u mutore.Piglia a nota di u livellu di pressione è di temperatura, 2 variàbili chì u sistema di cuntrollu di u mutore si focalizeghja nantu à u colpu di carburante.

Ci hè dui tipi di unità di sensazione di u muvimentu di l'aria di massa;u filu caldu è ancu u metru di vane.Tramindui anu una unità di rilevazione di u livellu di a temperatura di l'aria in a so struttura, principalmente per i veiculi fabbricati dopu à u 1996.

Sensor d'ossigenu

I sensori d'ossigenu sò stati un pilastru in a scena industriale per quasi 5 anni.Questi sensori aiutanu à determinà l'ossigenu simmetricu in fluidu o gasu.

L'unità di rilevazione di l'ossigenu si trova in u sistema di emissioni è mantene i scarichi in cuntrollu.U risultatu hè una efficienza superiore cù l'emissione regulata di gasi.Hè dispunibule in i tempi attuali, quandu numerosi gruppi di hall d'entrata spinghjenu per a contaminazione di l'aria ridutta da l'auto.

Questi sensori cuminciaru à prevale in l'auto-ingenieria dopu à l'anni 1980.Parechje automobili anu almenu un strumentu di ricerca di l'ossigenu, cù i disinni novi chì anu finu à 4 per u rendiment.

 

Trà i parti impurtanti chì parechji veiculi di nova età sportu attività in u sensoru di vittura.Ghjoca un duvere impurtante in i vitture è i camioni per informàvi di un prublema in u so sistema.Vi aiuta à ritruvà à sbarazzarsi di un prublema, è ancu minimize u tempu quandu si tratta di riparazione è ancu di mantenimentu di a vostra vittura.

I sensori di a vittura aiutanu ancu à cuntrullà diversi aspetti, cum'è u cunsumu di carburante è ancu u calore.Hè una verità raghjone chì i sensori di l'auto anu simplificatu u pussessu tutale è a gestione di l'auto.Semu u fornitore di sensori di vittura in Cina.Ogni interessu, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di post: 24-novembre-2021