• head_banner_01
  • head_banner_02

U rolu di l'acceleratore

Uvalvola di throttle(chjamatu ancu u corpu di l'acceleratore) hè spessu bruttu, è u metudu di pulizia hè adupratu per risolve u jitter è u cunsumu d'oliu.

A valvula di throttle hà parechje funzioni, principalmente in i seguenti aspetti:

1. Aumentà a putenza accelerà o decelerating;

2. Corrige a funzione d'ingesta di l'aria per mezu di u so autoajustamentu;

3. Perchè ùn pò micca a spark plug inundate a vittura EFI in circustanze normale?Perchè quandu uvalvola di throttlehè apertu à a massima misura, u nozzle di iniezione di carburante fermarà injecting fuel, chì ghjoca u rolu di sguassà u cilindru;

4. A funzione di cuntrullà u funziunamentu di l'assemblea di u mutore (l'interruttore idle in u mutore hè travagliatu);

5. Cuntrolla u flap, à traversu u travagliu di u sensor, cuntrullà a taglia di l 'aria intake, chì veni usatu pi migliurà u putere;

A valvula di throttle sporca hè principalmente causata da a qualità di l'aria è di a qualità di l'oliu.A causa di l'effettu di a pressione negativa, i dipositi di carbone generati durante a combustione di a benzina infettaranu a valvola di l'acceleratore, facendu ch'ella si chjude male, risultatu in un aumentu di l'aria intake è errori in a trasmissione di u signale, risultatu in un altu cunsumu di carburante è un jitter di u motore in rallentamentu.

Dunque, durante u mantenimentu, hè necessariu di verificà l'apertura di a valvola di throttle spessu.S'ellu supera a gamma normale, deve esse pulita.


Tempu di Postu: Apr-02-2022