• head_banner_01
  • head_banner_02

Sintomi è Cunsiglii di Sustituzione di Un Bad MAF Sensor

U sensoru di flussu d'aria (MAF) assicura u funziunamentu efficiente di u mutore di a vittura perchè si trova trà u filtru d'aria è u manifold d'admission è pò ottene diverse informazioni nantu à a temperatura di l'aria, a densità è altre variabili.Quandu si fiasca, ci sò i seguenti 7 deve esse attentu à.Cum'è un fabricatore di sensori MAF Chine, simu felici di sparte cun voi.

 

look for a MAF sensor China manufacturer

 

7 segni di un cattivu sensoru MAF

 

Ci sò parechji indicatori di a rottura di l'unità di sensazione MAF, ma micca tutti i segni è i sintomi sò in realtà apparenti immediatamente:

 

Verificate se l'illuminazione di u mutore si accende:L'efficienza è i codici di disfunzione di diagnostica di u circuitu ponu esse direttamente pertinenti à l'unità di rilevazione MAF, ma a correzione di gas è ancu i codici di misfire ponu esse facilmente ligati à u sensor MAF.

 

Velocità di rallentu:S'ellu ùn ci hè veramente una quantità efficace di energia, hè veramente difficiule di rializà una tarifa senza fastidiu.S'ellu ci hè una complicazione cù l'unità di sensori MAF, u mutore pò certamente ùn funziona micca bè, soprattuttu in u ralenti.

 

Velocità di errore:Sè avete affruntà cumplicazioni quandu cresce in una strada o passa, l'ECM puderia frenà l'iniezione per via di una preoccupazione di sensor MAF.

 

Situazione economica di l'energia povera:U sensoru MAF ùn hà micca bisognu di piantà di travaglià totalmente per influenzà a cundizione ecunomica di l'energia.Se l'ECM hè sbagliatu, u carburante eccessivu pò esse incorporatu, chì porta à u clima ecunomicu di u gasu.

 

Esitazione o surge:Durante a velocità o a navigazione, pudete scopre l'esitazione o l'energia abrupta pocu cumuni, chì pò esse disturbante.

 

Sigarette nere di fumu di scarico:In certi casi, l'ECM pò esse cusì pesante chì u fumu scuru esce da l'exhaust.Stu pò facirmenti dinù overload u catalytic converter.

 

Difficile di principià:U mutore hà bisognu di più carburante per inizià ch'è in funziunamentu, ma se l'indicatore di u sensoru MAF hè sbilanciatu, l'ECM ùn pò certamente micca dumandà un trattamentu di gas adattu per inizià immediatamente u mutore.

 

Questi prublemi ùn anu micca sempre indicatu chì u vostru sensoru MAF hè difettu.Perdite di aspirazione, filtri di l'aria fermati, scarichi ristretti, convertitori catalitici ostruiti, o pipelines di cunsumu dannuti ponu tutti imitare i sensori MAF poveri, per quessa, verificate u sistema di aspirazione per riparà quelli cumplicazioni inizialmente.

 

look for a MAF sensor China manufacturer

 

Cumu riparà un cattivu sensoru di flussu d'aria

 

Se a vostra unità di presa d'aria funziona bè ma hà ancu cumplicazioni, pudete fà un sforzu per aderisce à e tecniche:

 

Fate usu di detergenti.U purificatore speciale di u sensore MAF puderia avè a capacità di trattà ogni tipu di avvelenamentu.

 

Scacciate a polvera.Soffiate u pipa di cunsumu di u celu è muntate un filtru celu novu per impedisce l'intrusione di polvera in a strada.

 

Sustituitu.Sì sti dui azzioni sò inutili, hè in realtà cumunimenti simplice di cambià un sensoru di flussu d'aria simplice

 

A rilevazione di prublemi di prestazioni di guida hè una prucedura di eradicazione.U cuntrastu di u vostru camion dispone di indicatori veramente boni ricunnisciuti per un diagnosticu medico precisu è ancu servizii di riparazione facili.

 

Sustituite u sensor di flussu d'aria

Se u serviziu di riparazione ùn opera micca, deve esse cambiatu.

 

Pudete truvà un prufessiunali prufessiunali di sensori MAF in Cina quì.YASEN hè un tali.È a sustituzione hè un travagliu simplice.A spesa hè pocu prezzu.Quandu cambiate l'unità di rilevazione MAF, assicuratevi chì hè stallatu in modu ghjustu.

 

Installa currettamente i cunsiglii

Per cumincià, cunnette una risorsa di diagnostica à a vostra auto.

Selezziunate a marca, u disignu, l'annu, è ancu u codice di u mutore di l'automobile chì travagliate.Tape i codici d'errore, è ancu esaminà e linee guida di i registri in linea per u sensor MAF.Dopu quì, esce da u prugramma di u software di diagnostica è spegne l'ignizione.

 

You Mulateri Di L'bisognu dinù à inspeccionà u suminatu, terra, oltri cablaggi.Cunnette l'oscilloscope.Preferibilmente, una cima di rupture deve esse usata per piantà di penetrà l'insulazione di u cablaggio elettricu è ancu risultatu in una futura preoccupazione di cablaggio.Per riceve una lettura, snap the throttle available as well as not the style.

 

Una volta chì hè veramente identificatu chì l'unità di rilevazione MAF hè in culpa, avete bisognu di cambià.Eliminate u portu è dopu i viti di attache.Dopu, sguassate u sensoru da a so carcassa.

 

Verificate u cilindru di flussu per assicurà chì ùn ci hè micca veramente split in a pruprietà plastica.S'ellu ci sò veramente, avete bisognu di rimpiazzà tuttu u dispusitivu, micca solu a sonda.Se u tubu di flussu hè veramente senza crack, allora site bè di rimpiazzà a sonda di u sensoru solu.

 

Ricurdativi chì hè veramente cruciale per gestisce solu l'adattatore di sensori.Ùn toccate mai l'elettronica perchè questu pò distrughje a sonda di u sensoru.

 

Sposta meticulosamente a nova sonda di l'unità di rilevazione in u tubu di circulazione, à questu puntu rinforza i fissaggi è rimpiazzà l'adattatore.

 

Ricollegate u pacchettu di diagnosticu è ancu sguassate ogni tipu di codice (s) difettu.Eseguite u mutore, è ancu cunsiderà per ogni tipu di codici di negligenza marca novi.Partenza u software di diagnostica è ancu spegne l'ignizione.Infine, verificate chì a luce di u mutore di esaminazione hè stata veramente sguassata, à quellu puntu eseguite una prova.

 

Benvenuti à YASEN per cumprà Sensore MAF cum'è Sensore di flussu d'aria AUDI, sensore Crankshaft, Valve EGR, sensor Camshaft, Sensor Truck, etc.Chjamateci è diteci a vostra idea (+86-15868796452).

 

 


Tempu di post: 24-novembre-2021